Tajemnice starej szafy

Witam serdecznie wszystkich! …mam nadzieję, że jeszcze ktoś się tutaj ostał.

Ostatnie kilka tygodni byłem dość zalatany, ale gdy alma mater wzywa, należy sentymenty odłożyć na bok i bronić… się. Jako, że szczęśliwie wróciłem z tarczą znów mogę rozmyślać o tematach hobbystyczno-gawędziarskich i opowiadać Wam to i owo, a będąc w rozjazdach trafiłem na kilka ciekawostek.

Na początek opowiastka o starej szafie, a właściwie o przechowalni długoterminowej, w której moje stare rupiecie czekały sobie już jakiś czas. Wracając w akademickie progi nie omieszkałem zajrzeć co też właściwie tam zostawiłem – bo wiadomo, pamięć, choć doskonała, bywa krótka – i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu i uciesze jednocześnie trafiłem na taki oto zbiorek:

Zatem pamiętajcie aby od czasu do czasu zerkać do starych szaf, piwnic czy strychów, bo nie wiadomo jakie ciekawostki mogą tam czekać.

Miłego poniedziałku!!!

One thought on “Tajemnice starej szafy

  1. Ja już przejżałem wszelkie możliwe kąty w domu..nic niestety więcej, ponad to co już odkryte, nie znalazłem.:/ Ale masz rację. Szukać trzeba, bo to co kiedyś rzuciliśmy gdzieś za szafę jako rzecz zbędną, dziś okazuje się wieeelkim znaleziskiem🙂

Leave a Reply

