Auta nie z tej ziemi

Podczas ostatniej wizyty w sklepie z zabawkami przygarnąłem takie oto dwie kosmiczne ciekawostki:

Łazik marsjański Curiosity – model miał swoją premierę w 2012 roku, jednak wtedy nie udało mi się go znaleźć w żadnym sklepie. Obecna (2014) reedycja jest świetnym sposobem na zaopatrzenie się w ten, bez wątpienia, jeden z najciekawszych modeli HotWheels w historii.

Pojazd rodziny Jetsonów – model, debiutujący w 2014, jest znany wszystkim, którzy mieli do czynienia z futurystyczną kreskówką The Jetsons studia Hanna-Barbera. Bardzo udany modelik, którego zielono-zielone malowanie nie pozwoliło mi się oprzeć pokusie zakupu.

3 thoughts on “Auta nie z tej ziemi

  1. Zdecydowanie nie. Lubię sobie czasem kipuć jakiś fajny modelik auta, chyba jak każdy facet, ale do kolekcjonowania to jeszcze daleka droga… a jak już, to raczej bym poszedł w 1:18 albo 1:24 a nie w HotWheelsy.
    Co zaś tych dwóch modeli, to o zakupie zadecydowały moje zainteresowania kosmiczno-futurologiczne, zasiane przez Lucasa, ukształtowane przez Lema i pielęgnowane przez lata🙂

    PS.
    LEGO “manią kolekcjonowania” też bym zresztą nie nazwał, to raczej mania budowania, a ostatnio także spędzania czasu z dzieciakami🙂

  2. Fajne pojazdy kupiłeś. Jedna z ulubionych bajek z dzieciństwa i najlepszy jak do tej pory łazik. Moje “zbieranie” innych dzieł ograniczyło się do dwóch małych modeli porszawek z kinder niespodzianek, która córa mi przyniosła twierdząc, że to chłopakowe zabawki😉

Leave a Reply

